کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316339 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبانی نسخه مبتنی بر وب اسکایپ از سافاری iOS و macOS

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز خبر داد که نسخه 8.71 اسکایپ را عرضه کرده است. اگرچه همراه با این آپدیت قابلیت تازه ای منتشر نشده ولی یک اتفاق تازه برای نسخه مبتنی بر وب در نظر گرفته شده است. کمپانی مالک ویندوز می گوید که این برنامه حالا با اکثر مرورگرهای موبایلی و دسکتاپی سازگار شده است.

اسکایپ مایکروسافت اسکایپ مبتنی بر وب Skype Microsoft Skype

طبق صفحه پشتیبانی که مایکروسافت به آن لینک داده، اسکایپ مبتنی بر وب هنوز با فایرفاکس سازگار نشده ولی از سافاری 13.1 و جدیدتر مخصوص macOS و iOS پشتیبانی می کند. به علاوه، گفته می شود که اسکایپ مبتنی بر وب با مایکروسافت اج 43 یا جدیدتر سازگار شده اما احتمالاً منظور از این خبر ورژن iOS مرورگر ساخت مایکروسافت می باشد که مبتنی بر سیستم WebKit سافاری طراحی و تولید شده است.

همان طور که مشخص است، مرورگرهای کرومیومی از نسخه موبایلی اسکایپ مبتنی بر وب پشتیبانی نمی کنند و این یعنی مایکروسافت اج و کروم اندرویدی توانایی استفاده از آن را ندارند. این اتفاق کمی با ادعای مایکروسافت مبنی بر پشتیبانی اسکایپ از همه مرورگرها تناقض دارد ولی حداقلش آن است که کاربران سیستم عامل iOS می توانند بدون نیاز به نصب این برنامه، از نسخه مبتنی بر وب آن در سافاری بهره ببرند.

جدای از این ویژگی، تغییرات جزئی در نسخه دسکتاپی اسکایپ به وجود آمده است که از آن جمله می توانیم به امکان تغییر نام یک جلسه Meet Now هنگام ایجاد کردن و امکان افزودن تصویر به جلسات Meet Now اشاره کنیم. به علاوه، مایکروسافت برای Together Mode حالات جدیدی در نظر گرفته است.

همچنین، باگ نسخه های iOS و اندرویدی اسکایپ که باعث می شد وضعیت کاربران به طور خودکار از حالت فعال برداشته شود نیز از بین رفته است.

شما می توانید جدیدترین نسخه اسکایپ را برای سیستم عامل مدنظر خود از اینجا دانلود کنید و یا از طریق این لینک از ورژن مبتنی بر وب آن بهره ببرید. ضمن اینکه اگر از یکی از نسخه های مبتنی بر Electron استفاده می کنید، توجه داشته باشید که جدیدترین ورژن آنها چند ماه پیش آپدیت شده بود.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48942 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/11 تعداد مشاهده: 2187
سافت گذر